Gömma, perfektion, älskvärt och mörka dagar

Publicerat 2012-11-25
 
När jag har ungefär en månads outfits utspritt på fåtöljen i mitt rum, kläder ur tre garderober, då kan jag inte förstå hur
det inte kan finnas en enda ledig galje!? Insåg även att mina garderober är i hyffsat stort behov av en urrensning. Men
tänk om jag kan ha nytta av något nån gång? 
 
Är i alla fall stolt över att jag lyckades pressa in samtliga klädesplagga och blev påmind om att fåtöljen var svart. Skulle
tippa på att den ser likadan ut igen om en vecka, men jag får njuta av ordningen så länge den varar. 
 
Säga att det är ordning i garderoben är att överdriva, men oordningen är i alla fall undangömd. Perfektion på skrivbordet.
Älskvärda pyjamasbyxor och fönsterlampor som är tända mitt på dagen.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: