Morgonpromenad

Publicerat 2012-11-13

Gick av en busshållplats tidigare än vanligt idag, bara för att få några fina bilder till krönikan. Detta är en av sex stycken hitintills utvalda bilder(det ska bli fem). Det var en dimmig kall morgon och jag tyckte faktiskt att jag fick några riktigt fina bilder, nöjd.

 

En vecka som från en början inte lockade mig allt för mycket blir bara roligare och roligare. Att min redaktion sen vann för bästa redaktion under måndagen gör ju det hela bara ännu roligare! Så imorgon väntar lyxfrukost med Dreamteamet, guld! 

 

Förutom en lyckad skoldag hade jag lagom flyt med bussar idag. Var lite elak mot Fanny på morgon och lurade henne att vi skulle fotas(hon twittra att hon skulle vara stark kvinna och gå till skolan utan smink). Stadsbussen kom tre minuter försent, vi fastnar vid ett rödljus och jag insåg att min länsbuss redan gått för två minuter sen, då står Fanny och gapskrattar och nämner något om "karma", fuck karma!

 

Men skratta bäst som skratta sist, jag kommer till resecentrum 15:24(min buss ska gå 15:20) och för första gången sedan skolstarten var bussen sen, på riktigt! Lagom som jag kommer fram till busshållplatsen kommer bussen. Något gott har jag nog gjort här i livet trots allt, älskar karma.

 

Kommer nog ha träningsvärk imorgon efter bussresan, grät nästintill av skratt. En bra dag helt enkelt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: