Rise and shine!!

Publicerat 2012-11-07

När klockan ringde 04:45 trodde jag att livet var some kind of sick joke!? Att någon skulle komma och säga "lugn alex, du drömmer bara.", kyssa mig godnatt och låta mig somna om.

Men nej, nej. Krigare som jag är klev jag upp. Fick uppleva stjärnornas sista flämtande timme på himlen. Även om jag inte riktigt fick tillfälle att uppskatta dem till fullo, då jag fick använda allt vad som kallas självbehärskning(som brast vid nått tillfälle) för att inte dampa loss totalt på hästjäveln som inte vill kliva in i den mörka transporten. Med min underbara charm(lite tålamod, en morot, tänd lampa, öppnad sidovägg) så gick han tillsist villigt på.

Lite om min morgon och nu tänkte jag sova nån timme till innan vi entrar Skara.


 


 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Så fin bild när du rider :D

Svar: Tack! Håller med, den är underbar! :)
alexandra jansson

2012-11-07 @ 10:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: