En dag från sängen

Publicerat 2012-11-20
Kan nästan räkna mina timmar upp på benen på en hand. Huvudet skrek åt mig att inte gå till skolan idag
och efter lite om och men gav jag efter. Pappa övertalade mig att ta en huvudvärkstablett som ändå inte
tycks hjälpa. Hur har eran dag varit då?
 
Just nu ligger jag i sängen(otippat) och lyssnar på julmusik och målar julkort i photoshop, nej jag har inget
liv. Julkorten är mest på skoj och musiken är för att få mig på bra humör. 
 
Smakprov på två halvfärdiga kort som jag inte orkar avsluta idag. Halvnöjd, men lite kul att testa!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmas Lillstuga

Krya på dig raring!

Svar: Tack <3
alexandra jansson

2012-11-20 @ 19:22:22
URL: http://www.emma-emmastankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: