Tröstätande av pepparkakor

Publicerat 2012-11-28
Vi blundar för det faktum att jag faktiskt riskerade både datorn och en blöt säng för att ta denna bild.
Mitt psykiska tillstånd klarar inte fler motgångar idag. Dagens enda lektion var otroligt oproduktiv trots stort engagemang.
Slutade tidigare och övervägde att stanna i Örebro och vänta tre timmar för att få lite boost från vänner. Tog ändå
tidiga bussen hem och allt såg till en början ljust ut. Så slog det mig att jag inte medtagit någon husnyckel, vilket
resulterade i att jag var utelåst. Eftersom jag enligt min lärare är en logisk tjej så fick lösningen på problemet bli
inbrott i mitt eget hem. 
 
Styrde benen mot husets svaga punkt med blicken på mobilen, eftersom jag givetvis var tvungen att twittra om 
min klantiga situation. Jag svär på att den halkiga blötsnön som nu täckte trappen inte låg där när jag gick upp!
Min koncentration låg på att formulera min tweet korrekt så den vita djävulsmassan kunde enkelt slå undan mina
ben. Dagens ros går till det nybyggda räcket som fångade upp klumpiga lilla mig och min mobil, tack. 
 
Nu ligger jag tryggt i sängen och myser i min ensamhet. Älskar att värmen i huset är såpass att jag kan gå runt
utan byxor och ej behöva frysa, god bless the jordvärme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: