Vampire-me

Publicerat 2012-11-18
Fotografier
 

Insåg just att jag även denna söndag missade solsidan...men fick ett plötsligt infall att jag skulle testa mig på att göra
mig själv lite vampyrinspirerad. Personligen tycker jag att jag lyckades rätt bra. La upp en ganska så stor bild men
för att ni ska kunna se bilden i sin helhet fick det bli i en mindre variant också. Det var väldig enkelt men också kul,
har jag sagt att jag älskar photoshop? 
 
Av någon anledning lyckas jag alltid överdriva så när jag får för mig att göra något sånt här. Hoppas i vilket fall att ni
uppskattar det, för jag lovar att detta var inte första gången jag gick lös i detta mirakulösa redigeringspogram.
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny Almén

Snyggt!!

Svar: Tack Fanny! :D
alexandra jansson

2012-11-18 @ 20:32:10
URL: http://fannyalmen.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken häftig bild! Du är ju lika fin som alltid.
Kram

Svar: Tack :)
alexandra jansson

2012-11-20 @ 20:51:44
Postat av: Simone

Fin

2012-11-23 @ 18:29:23
URL: http://moneeeehsliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: