Dubbel glädje

Publicerat 2013-02-11
Texter
 
Dubbel glädje - två mig!
 

Löften som brister pga. dålig karaktär, Bon Iver som studiemotivation och ett tomt konto. Överoptimistisk vilja

eller för lite tid, jag vet inte vilket men tiden går så fort. En månad som bara försvann lämnade efter sig minnen

som kommer vara för alltid.

 

Jag ställer mig frågan, ”vad gömmer sig under perfektionen” och inser hur sanningen mörknar lite för varje ny

ledtråd. Längtan efter en värmande vårsol stillas en aning av hans existens, och trots att sommaren känns så

avlägsen är väntan uthärdlig i hans famn.

 

 

Jag promenerar vidare i slitna converse på den vita februarisnön.

 

Kommentarer
Postat av: amanda'

du är världens bästa

Svar: puss på dig finfina vän!!! <3
alexandra jansson

2013-02-11 @ 22:14:36
URL: http://aaamandao.blogg.se/
Postat av: Emmas Lillstuga

Kloka fina unge <3

2013-02-12 @ 09:53:00
URL: http://www.emma-emmastankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: